En blanding av kode, innhold og brukervennlighet
For å oppnå det beste resultatet i søkemotoroptimalisering er det ikke nok med bare en søkeordsanalyse. En må også kunne vite de andre faktorene Google har når de rangerer nettsider.
Google endrer hele tiden. Nye kriteria kommer hele tiden, og SEO endrer seg fort. Det er viktig som en SEO partner, å hele tiden være oppdatert på hva som er siste nytt innen kriteriene.
Ønsker du å se vårt tidligere arbeid?
Se hvilken effekt søkemotoroptimalisering har hatt for noen av våre kunder.
Vår fremgangsmåte

SEO Audit
Har du en nettside fra før av, tar vi en SEO analyse av nettsiden din for å finne mulige forbedringer. Om det er vi som utvikler din nettside, begynner vi med den tekniske delen

Teknisk SEO
Om vi lager nettsiden din, blir teknisk SEO tatt med fra begynnelsen av planleggingen til nettsiden. Har du allerede en nettside så finner vi ut hvilke endringer vi kan gjøre for å forbedre den tekniske delen.

On-page SEO
Nøkkelord er de viktigste ordene i din artikkel eller fane. Det er disse ordene dine besøkende søker etter på Google eller bing. Ved å gjøre en nøkkelordsanalyse finner vi de rette nøkkelordene til dine faner og artikler, enten om det er for å gi informasjon, eller for å selge et produkt. Vi passer også på at alle bilder og innhold er optimalisert slik at nettsiden er mer brukervennlig, som igjen resulterer i høyere plassering.

Oppfølging
Vi gir regelmessige tips når Google endrer kriterier, og passer på at din nettside fortsetter å holde kravene